حفاظ نخل مرداب از جمله بهترین انواع نرده حفاظ آهنی است که روی دیوار نصب می شود. این نوع از حفاظ دیوار در عین این که عرض مناسبی دارد بسیار زیباست و طراحی خلاقانه ای دارد. این حفاظ نیز مانند بسیاری دیگر از حفاظ ها از طبیعت و آنچه در دل طبیعت وجود دارد الهام گرفته شده است، ولی این حفاظ شبیه ترین نوع نرده حفاظ روی دیوار به مدل طبیعی است. این نوع حفاظ که نام تجاری حفاظ نخل مرداب را دارد در نگاه اول بسیار جذاب و زیبا است.

 

حفاظ نخل مرداب الهام گرفته از این گیاه است
حفاظ نخل مرداب الهام گرفته از این گیاه است

اهمیت استفاده از حفاظ های مختلف

همانطور که میدانید، حفاظ های مختلف کاربردهای متفاوتی دارند. این نوع از حفاظ ها اما معمولا به شما این امکان را میدهند امنیت مکان زندگی و بعضا ساختمان کاری خود را تا حد بسیار زیادی تامین کنید. اغلب اینطور گفته می شود که حفاظ های مختلف از نظر کارایی با هم متفاوت هستند و این تصور هم تا حد بسیار زیادی درست است.

البته باید دقت داشته باشید که این نکته در مورد حفاظ ها به صورت کامل صدق نمی کند و آنچه که شما باید بدانید این است که این حفاظ ها امنیت خانه شما را تا حد بسیار زیادی ایجاد خواهند کرد.

نخل مرداب با ظاهر بسیار زیبایی که دارد، علاوه بر ایجاد امنیت، دکوراسیونی جذاب برای نمای خارجی دیوارها به حساب می رود. می توان این حفاظ را یکی از ایمن ترین حفاظ های نسل جدید به شمار آورد.

نخل مرداب در ردیف های یک متری تولید می شود و ارتفاعی به اندازه ی یک متر دارد. عرض این نوع حفاظ نسبت به مدل های شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای کم تر است اما با شاخه های انبوهی که دارد، به طور کامل دسترسی از بالای خود را غیر ممکن کرده است.

از دیگر ویژگی های این حفاظ می توان به قیمت مقرون به صرفه ی آن اشاره کرد. این حفاظ با توجه به اینکه امکان سرقت را به حداقل می رساند، قیمتی بسیار مناسبی دارد.

 

نمونه ای زیبا از حفاظ نخل مرداب کار شده روی دیوار منزل

 

 

برای مطالعه بیشتر پیشنهاد می کنیم به مقاله “حصار نخل مرداب بهترین راه افزایش امنیت ساختمان” نگاهی بیندازید.

 

جدیدترین نسل حفاظ ها

حفاظ نخل مرداب از حفاظ های نسل جدید است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. این حفاظ در کنار حفاظ های دیگری مانند حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ لیلیوم و… همواره بهترین راه حل برای بالا بردن امنیت ساختمان ها می باشد. طرح این حفاظ (همانطور که پیشتر اشاره کردیم) از گل های مرداب الهام گرفته شده است. این نوع نرده، مناسب برای انواع ساختمان های کم طبقه و ویلایی می باشد.

در کل می توان گفت حفاظ مدل نخل مرداب یکی از بهترین گزینه ها برای محافظت از محیط خانه ها، اداره جات، شرکت ها و کارخانه ها می باشد. اگر به دنبال روشی مطمئن هستید تا از محیط خانه یا محل کار خود محافظت کنید، بدون شک نرده نخل مرداب یکی از بهترین گزینه هاست.

 

ویژگی های ظاهری حفاظ نخ مرداب

 

1

وجود شاخه های قوس دار که در قسمت انتهایی آن گلی شبیه به گل های مرداب وصل شده است.
2

در این حفاظ شاخه ها از پایین به یکدیگر و به شاسی به صورت قرینه متصل هستند.

3

گل ها متشکل از میلگرد هایی کوتاه اند که در مرکز به یکدیگر وصل شده اند.
4

تفاوت گل های این حفاظ با لیلیوم در مدل گل هاست.

5

در مدل لیلیوم گلبرگ ها جمع هستند ولی در مدل نخل مرداب گل تقریبا به حالت تخت در آمده اند.
6

شاسی حفاظ مدل نخل مرداب تقریبا یک متر طول دارد.

 

نحوه ساخت حفاظ نخل مرداب

برای ساخت حفاظ در ابتدا میلگردها توسط گیوتین مخصوص به صورت مورب بریده می شوند تا نوک تیز و برنده ای پیدا کنند. این قسمت یکی از مهم ترین بخش های تولید است، زیرا هر چه حفاظ برنده تر باشد، ایمن تر است و کارایی بیشتری دارد. پس از آن میلگردها به شکل مورد نظر قوس دار می شوند و بعد از آماده سازی و اتصال گلبرگ ها، گل ها به انتهای میلگردهای پایه جوش می خورند. سپس خود شاخه ها در فواصل معین به شاسی جوش داده می شوند. پس از آن نوبت به رنگ آمیزی می رسد.

 

ایمن تضمین شده حفاظ نخل مرداب

حفاظ نخل مرداب نسبت به حفاظ شاخ گوزنی، بوته ای و نیزار انبوه تر به نظر می رسد و این موضوع به خاطر گل های بالای هر شاخه می باشد. این حفاظ نسبت به حفاظ های دیگر نقاط جوش بیشتری دارد.

از سویی دیگر به دلیل وجود گل های متعدد روی هر شاخه، دسترسی و عبور از آن دشوار و حتی غیر ممکن است، بنابراین می توان گفت این حفاظ به شدت ایمن می باشد.

 

با ما تماس بگیرید.
جهت سفارش حفاظ نخل مرداب با ما تماس بگیرید.

قیمت حفاظ نخل مرداب

برای آگاهی از قیمت حفاظ نخل مرداب می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. به دلیل عدم ثبات قیمتی مواد اولیه نمی توانیم قیمتی ثابت برای این محصول در اینجا ذکر کنیم بنابراین بهترین راه استعلام قیمت است.

شما ضمن تماس با کارشناسان ما برای استعلام قیمت می توانید مشاوره های لازم را نیز دریافت کنید و پس از مشورت بهترین حفاظ را برای محیط مد نظر خود انتخاب کنید.

 

سوال های متداول

حداقل هزینه لازم برای نصب حفاظ دیوار چه میزان است؟

  • عوامل مختلفی برای تعیین قیمت نهایی حفاظ ها نقش دارند از جمله متریال مورد استفاده، نوع طرح و متراژ مد نظر. برای اطلاع از قیمت ها و دریافت مشاوره های لازم با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

حفاظ ایده آل خانه چه ویژگی هایی دارد؟

  • حفاظ جهت افزایش امنیت خانه مورد استفاده قرار میگیرد و محدود به حفاظ دیوار نخواهد بود. حفاظ های پنجره و درب ها، حفاظ های آکاردئونی و … از انواع تجهیزاتی هستند که برای امنیت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. هر کدام از این حفاظ ها در صورتی که امنیت صد در صدی برای خانه به همراه بیاورند ایده آل هستند.

 

چرا سامان حفاظ؟

  • سامان حفاظ تولید کننده انواع نرده و حفاظ دیواری از جمله حفاظ شاخ گوزنی – حفاظ بوته ای – حفاظ لیلیوم – حفاظ نخل مرداب – حفاظ سر خم نیزه ای و … می باشد. سالها فعالیت در این حوزه باعث شده تا مشتریان با اطمینان کامل بتوانند سفارش خود را به ما بسپارند. ما در سامان حفاظ از نیروهای مجرب و حرفه ای بهره مند هستیم که باعث افزایش کیفیت کار می شود. ضمن اینکه نصاب های ما با آگاهی و شناخت کامل به صورت حرفه ای حفاظ ها را نصب می کنند و این اطمینان مشتری را چند برابر می کند.

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *