حفاظ لیلیوم

یکی از راه ها و ابزار ایمن سازی و افزایش امنیت در برابر نفوذ به حیاط و دیوار استفاده از حفاظ لیلیوم می باشد از آنجایی که ساخت و اجرای نرده لیلیوم زوی دیوار یک کار تخصصی و نیاز به دانش بالا و تخصص دارد که نیازمند تکنسین های مجرب می باشد . لازم به بیان است که آهن و فلز های مورد استفاده برای ساخت حفاظ لیلیوم دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاص می باشد تا برابر ضربه و رطوبت و اکسیداسیون مقاومت کافی را برخوردار باشد .

حفاظ لیلیوم :

ما در سامان حفاظ همواره در صدد عرضه بهترین کیفیت و ایمن ترین نوع سازه ها و فنس ها ی دیوار برای شما هستیم .

حفاظ لیلیوم یکی از بهترین انواع نرده حفاظ آهنی روی دیوار است. حفاظ لیلیوم را میتوان به عنوان یکی از زیباترین نرده ها نسبت به سایر حفاظ ها در نظر گرفت. طراحی حفاظ لیلیوم مانند بسیاری دیگر از حفاظ ها برگرفته از طبیعت است، به گونه ای که تلاش شده مانند گل لیلیوم جلوه کند. در واقع از مزیت های این نوع طراحی این است که می توان ارتفاع آن را به صورت دلخواه طراحی و آماده سازی کرد. در ادامه به معرفی این حفاظ می پردازیم.  

حفاظ لیلیوم-سامان حفاظ
حفاظ لیلیوم-سامان حفاظ

حفاظ لیلیوم تنها حفاظ مورد استفاده و موجود در بازار نیست بلکه انواع مختلفی حفاظ با هدف حفظ امنیت ساختمان ها وجود دارند. برخی از این حفاظ ها عبارتند از: حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ نیزار، حفاظ آبشاری، حفاظ نخل مرداب و … . تمام حفاظ های معرفی شده را می توان بنا به سلیقه و سفارش مشتری در رنگ های مختلف تولید کرد تا جنبه زیبایی نیز داشته باشد و به نمای ظاهری ساختمان آسیبی نرساند.  

دلیل نام گذاری :

حفاظط لیلیوم : یک سازه فلزی و با استفاده فولاد سخت با استفاده از این میله های فلزی و آهنی یا استفاده از جوشکاری صنعتی

جوش مورد نیاز :

در جوشکاری معمولی با الکترود روکش دار بعد از جوشکاری به دو دلیل باید گل جوش از محل جوشکاری زدوده و تمیز شود. وجود گل جوش باعث جلوگیری از دیده شدن جوش اصلی میشود و احتمال وجود جوش کرمو وجود دارد، لذا حتما باید گل جوش زدوده شود تا از استحکام جوش اطمینان حاصل نمود. باقی ماندن گل جوش روی محل جوش باعث میشود که رنگ به صورت کامل به سطح کار نچسبد. به همین دلیل به مرور زمان با انبساط و انقباض به وجود آمده در اثر سرما و گرما گل جوش کنده شده و حفاظ از همانجا زنگ زده و باعث پوسیدگی میگردد. پس می توان نتیجه گرفت که برای این حفاظ ها باید از جوش co2 استفاده کرد.  

با ما تماس بگیرید.
با ما تماس بگیرید

ویژگی های ظاهری :

حفاظ های لیلیوم برای این که کارایی ایده آل و خوبی داشته باشند لازم است که در ابعاد و اندازه از استاندارهایی که در ادامه مطرح می کنیم پیروی کنند. برخی از این موارد عبارتند از:

  • عرض نرده حفاظ لیلیوم نباید کمتر از ۵۰ سانتیمتر باشد.
  • اگر عرض حفاظ ۵۰ سانتیمتر یا بیشتر باشد از ضریب حفاظتی بالاتری برخوردار خواهد بود.
  • عرض دیوارهای پیرامونی معمولا بین ۳۵ تا ۴۰ سانتیمتر می باشد. وقتی عرض حفاظ از عرض دیوار بیشتر باشد دیگر بر روی دیوار جایی برای گرفتن دست یا گذاشتن پا نمیماند و سارقان با دیدن این نوع حفاظ در بیشتر موارد از سرقت صرف نظر میکنند.

انواع تراکم :

  1. نرده حفاظ کم تراکم
  2. نرده حفاظ با تراکم متوسط
  3. نرده حفاظ پر تراکم

نرده حفاظ کم تراکم: از دو عدد بوته سبک اما با میلگرد نمره ١٠ تشکیل شده است و از نظر قیمت مقرون به صرفه می باشد.

این نوع حفاظ به شکل گل لیلیوم و هر بوته آن تشکیل شده از 15 عدد گل لیلیوم با میلگرد نمره 10 و شاسی پروفیل 20 در 30 می باشد. لیلیوم نسبت به حفاظ های دیگر روی دیوار از استقامت و امنیت و زیبایی بالایی برخوردار است و همچنین قیمت این نوع حفاظ نسبت به بقیه حفاظ های روی دیوار بیشتر بوده که این به خاطر وزن بیشتر آن نسبت به بقیه حفاظهای روی دیوار است.

ظاهر حفاظ لیلیوم
ظاهر حفاظ لیلیوم

ایمنی

حفاظ لیلیوم  نسبت به حفاظ شاخ گوزنی، بوته ای، حفاظ نخل مرداب و نیزار انبوه تر به نظر می رسد و این موضوع به خاطر گل های بالای هر شاخه می باشد. از سویی دیگر به دلیل وجود گل های متعدد روی هر شاخه، دسترسی و عبور از آن دشوار و حتی غیر ممکن است. سامان حفاظ این اطمینان را به شما می دهد که این حفاظ به شدت ایمن می باشد بنابراین می توانید برای سفارش ساخت و نصب این حفاظ ها با کارشناسان ما تماس بگیرید.  

قیمت حفاظ لیلیوم :

قیمت حفاظ لیلیوم تابع عوامل مختلف تاثیر گذار در این امر می باشد : که از جمله عوامل مهم تاثیر گذار بر قیمت حفاظ لیلیوم :

  1. نوع متریال : متریال مورد استفاده و کیفیت آن یکی از عوامل مهم تاثیرگذار جدی در قیمت حفاظ لیلیوم می باشد .
  2. متراژ و یا میزان مورد تقضی: حجم خرید شما هم در قیمت واحد تاثیر گذار می باشد و هرچه حجم و متراژ شما زیاد باشد می تواند این تابع را تحت تاثیر قرار دهد .
  3. تراکم ونوع بافت : هرچه بافت تراکمی نرده لیلیوم بالاتر باشد وزن تمام شده نیز افزایش می یابد و قیمت حفاظ لیلیوم را تحت تاثیر قرار می دهد .

همانطور که عوامل مهم را مشاهده کردید بهتر است برای استعلام قیمت با ما تماس بگیرید و محصول مورد نیاز با نیاز خود را تهیه نمایید .

سوال های متداول

چند نوع حفاظ دیوار وجود دارد؟

  • در سال های اخیر با ایده گرفتن از طبیعت و المان های طبیعی انواع مختلفی حفاظ دیوار تولید شده که تنوع را بسیار بالا برده و دست مشتری را در انتخاب باز گذاشته است. برخی از این مدل ها عبارتند از حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ لیلیوم، حفاظ نخل مرداب، حفاظ نیزه ای، حفاظ اقاقیا و …

چرا حفاظ شاخ گوزنی را ایمن ترین حفاظ می نامند؟

  • این نوع حفاظ ماندگاری و دوام بسیار بالایی دارد و با ایجاد امنیت می تواند از جان و مال خانواده محافظت نمایند. تنوع این حفاظ ها بالاست و می توانند تمام سلیقه ها را پوشش دهد.

چرا سامان حفاظ؟

  • سامان حفاظ تولید کننده انواع نرده و حفاظ دیواری از جمله حفاظ شاخ گوزنی – حفاظ بوته ای – حفاظ لیلیوم – حفاظ نخل مرداب – حفاظ سر خم نیزه ای و … می باشد. سالها فعالیت در این حوزه باعث شده تا مشتریان با اطمینان کامل بتوانند سفارش خود را به ما بسپارند. ما در سامان حفاظ از نیروهای مجرب و حرفه ای بهره مند هستیم که باعث افزایش کیفیت کار می شود. ضمن اینکه نصاب های ما با آگاهی و شناخت کامل به صورت حرفه ای حفاظ ها را نصب می کنند و این اطمینان مشتری را چند برابر می کند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *