حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی : انواع مدل های جدید مزایا و معایب و نکات مهم خرید را بدانید


هر گاه که صحبت از افزایش ایمنی حوطه و جلوگیری از ورود افراد متفرقه و ساکنین به داخل محوطه خانه و انبار می شود بهترین انتخاب را استفاده از بازدارنده های فلزی و فنس ها و یا نرده و حفاظ شاخ گوزنی به میان می آید . البته به این نکته باید توجه داشت ساخت و نصب و استفاده از حفاظ شاخ گوزنی نیازمند رعایت استاندارد های لازمه ایمنی و ساختان بر سطح روی دیوار می باشد تا کارایی لازمه را داشته باشد: که در ادامه به صورت کامل به آن خواهیم پرداخت و شما نیز با مطالعه این مقاله اطلاعات جامعی را دریافت خواهید کرد پس با سامان حفاظ در ادامه همراه باشید تا اطلاعات جامعی را دریافت نمایید .

حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی را می توان ایمن ترین نوع نرده فلزی بر روی دیوار دانست

ما در سامان حفاظ توانسته ایم محصولات را زیباتر با دانش و ایمن تر با تجربه با استاندارد های لازم و استحکام و ماندگاری بالا با تکیه بر دانش خود و استفاده از لایه های محافظتی برترین کیفیت را به ارمغان آوریم .همواره هستیم تا پاسدار اعتماد ها به سامان حفاظ باشیم کافیست برای خرید و مشاوره با ما تماس بگیرید .

اطلاعات حفاظ شاخ گوزنیتوضیحات
نام حفاظ شاخ گوزنی
قیمت حفاظ شاخ گوزنیمتغییر از 230.000تومان تا 340.000هزار تومان
زمان ساخت سفارش1 روز کاری
نصب حفاظ شاخ گوزنیفوری
کیفیت حفاظ شاخ گوزنی درجه 1 مواد اولیه
جدول خلاصه حفاظ شاخ گوزنی

1.حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی دیوار سازه های فلزی و فولادی هستند که با الهام از شاخ گوزن با استفاده از تنیدگی گسترده بر روی دیوار سوار و از ورود افراد از بالای دیوار محافظت می نماید: در ساخت نرده از میلگرد های فولادی (Steel rebar) با استفاده از جوش co2در هم تنیده می شود محبوب ترین نوع حفاظ دیوار می باشد .

محبوبیت و دلیل عمده استفاده از از این نوع فنس دیوار تراکم بالا و زیبایی و همگون سازی دیوار های حیاط و باغ و ویلا با محیط است که به دلیل رنگ پذیری بالا و تراکم در هم تنیده شده می تواند تا حد بسیار زیادی دیوار را در برابر نفوذ مقاوم نماید .

دنبال پاسخ هستید به نوع سازه های میلگردی که با الهام به های به صورت بوته ای و عمودی تنیده شده و بر روی دیوار نصب میگردد اطلاق می گردد.

این نوع سازه ها از محبوب ترین و پرتوقع ترین حفاظ دیوار هستند دلیل این امر را می توان استفاده از این نوع فنس ها در 5 دهه گذشته دانست که مردم با آن آشنایی کامل دارند .

امنیت ومحافظت حفاظ شاخ گوزنی (Metal fence on the wall) نسبت به سازه های دیگر دارای مقبولیت بیشتری بوده و اگر با استفاده از استاندارد های لازمه تولید گردد دارای مقاومت بالا در برابرخوردگی و جلوگیری از ورود مسمر ثمر خواهد بود شما می توانید از این نوع حفاظ ها در محیط ها با کاربری های متنوعی استفاده نمایید .دلیل محبوبیت این فنس و نرده ها به دلیل تراکم بالایی است که با استفاده از میلگرد ها ایجاد میگردد. و همچنین قیمت حفاظ شاخ گوزنی نیز نسبت به فنس و حصار های دیگر بسیار کمتر و برای پروژه ها و صرفه جویی در هزینه ها منجر گردد .

1-1:متریال ،جنس و مواد اولیه ساخت :

حفاظ شاخ گوزنی بیشتر از میلگرد های فولادی و فلزات مستحکم ساخته و بسته به نیاز می توان از سایز های 8 تا 14 میلگرد های بدون عاج در تولید استفاده کرد ،همانطور که می دانید میلگرد ها از فولاد تهیه و قالب گیری می گردند و از این رو جنس اغلب این نوع از نرده را می توان فولاد دانست که بر روی دیوار سوار و با تراکم بندی ایمنی محیط را افزایش می دهد .

اغلب مواد اولیه و متریالی که برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی استفاده می گردد عبارتند از :

انواع حفاظ شاخ گوزنی
  • فولاد
  • آهن
  • استیل
  • آلمینیوم
  • کربن استا بورد فشرده

البته باید گفت که در کشور ایران و همه تولید کنندگان از میلگرد های فولادی برای ساخت استفاده می نمایند و دیگر مواد اولیه توجیح اقتصادی و ایستایی و استحکام کافی را دارا نمی باشند .

1-2:کاربرد :

حفاظ شاخ گوزنی دیوار یک راه حفاظتی بسیار موثر برای جلوگیری از نفوذ افراد و حیوانات به داخل یا خارج از یک محوطه است. این نوع حفاظت شامل استفاده از شاخه‌های گوزنی است که بصورت عمودی بر روی دیوارها قرار می‌گیرند و تلاش برای عبور از آنها را برای افراد غیرمجاز سخت می‌کند.نرده برای محافظت از محیط‌های مختلف استفاده می‌شود. برخی از کاربردهای رایج این نوع حفاظت عبارتند از:

حفاظت از خانه‌ها و باغ‌ها

نرده دیوار دیوار می‌تواند به عنوان یک روش مؤثر برای حفاظت از خانه‌ها و باغ‌ها در برابر نفوذ دزدان و حیوانات وحشی استفاده شود. این حفاظت باعث می‌شود فردی که قصد نفوذ به محوطه را دارد، با مشکلاتی مواجه شود و از عمل خلاف قانون منصرف شود.

مزایای بسیار زیادی استفاده از این نوع سازه های فولادی در برابر دیگر عوامل بازدارنده ماننده سیم های خاردار وشیشه دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت .

حفاظت از محیط‌های صنعتی

در برخی محیط‌های صنعتی، مانند کارخانه‌ها و سازمان‌های دولتی، نیاز به حفاظت از اموال و منابع حیاتی وجود دارد. حفاظ شاخ گوزنی دیوار می‌تواند به عنوان یک راهکار ارزان و موثر برای محافظت از این نوع محیط‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

حفاظت در فضاهای عمومی

استفاده از سازه های فلزی دیوار در فضاهای عمومی مانند پارک‌ها و محوطه‌های دولتی و عمومی نیز بسیار مفید است. این نوع حفاظت می‌تواند به عنوان یک راهکار ساده و قابل اعتماد برای جلوگیری از نفوذ افراد غیرمجاز به این فضاها مورد استفاده قرار گیرد.

1-3:مزایا و معایب حفاظ شاخ گوزنی دیوار :

هر محصول و حتی دارویی که استفاده می کنید در کنار مزایا معایبی نیز دارد و حفاظ شاخ گوزنی نیز از این مبحث جدا نیست و ما صادقانه در زیر مزایا و معایب این نوع نرده و ابزار حفاظتی را برایتان بازگو می نماییم و شما بسته به نوع نیاز خود محصول را خریداری نمایید :

مزایا

  • حفاظت قوی: حفاظ شاخ گوزنی دیوار برای جلوگیری از نفوذ افراد و حیوانات بسیار موثر است.
  • قیمت مناسب: نسبت به سایر روش‌های حفاظت، حفاظ شاخ گوزنی دیوار هزینه کمتری دارد.
  • سادگی نصب: نصب حفاظ شاخ گوزنی دیوار به سادگی انجام می‌شود و نیازی به تخصص فنی خاصی ندارد.

معایب

  • ظاهر : برخی افراد ممکن است به دلیل ظاهری این نوع حفاظت، ترجیح دهند روش‌های دیگری را در نظر بگیرند.
  • محدودیت در دید: حفاظ شاخ گوزنی دیوار ممکن است باعث محدودیت در دید از داخل یا خارج محوطه شود.

1-4:تاریخچه حفاظ شاخ گوزنی :

بشر چند صده قبل از میلاد مسیح و اسکان و با درجا نتشینی و کنار گذاشتن زندگی عشایری و ایجاد ده ها و روستا های اولیه در هند،بابل و نیل و ایلامیان برای محافظت از محوطه و مناطق مسکونی از سبیخ خون و حملات دشمنان و حیوانات وحشی قبل از خشت ریزی و ساخت دیوار های های خشتی ابتدا روی به ساخت حفاظ های چوبی و نرده های چوبی را آغاز کرد .

تاریخچه حفاظ شاخ گوزنی
تاریخچه بشر و انسان در استفاده از حفاظ شاخ گوزنی

استفاده از نرده و حفاظ های چوبی تا چند صده توانست بشر و انسان و حیوانات اهلی را در برابر حمله دشمنان و حیوانات وحشی با بازدارندگی نفوذ ایمن نماید ،که با عصر آهن و کشف فلز و آسیب پذیری نرده های چوبی انسان به سمت استفاده از بلوک خشتی و فلزی روی آورد .

دلیل دیگری که حفاظ فلزی شاخ گوزنی را نسبت به دیگر متریال ها برتر نموئ قابلیت نفوذ پذیری بود که با شکل دادن فلز با الهام از طبیعت و حیوانات توانست حفاظ نوک تیز شاخ گوزنی و لیلیوم را تولید و استفاده نماید.

2.انواع مدل جدید حفاظ شاخ گوزنی :

شاید به دلیل استفاده گشترده از حفاظ شاخ گوزنی همگان این نوع از نرده را به عنوان اصلی می شناسند اما شاخ گوزنی نیز یکی از اشکال حفاظ می باشد که ما در زیر انواع مدل جدید حفاظ شاخ گوزنی را برایتان معرفی کرده ایم :

این نوع نرده دارای انتواع و مدل های متفاوتی می باشد که اقسام آن در بالا اشاره گردیده است در این بخش شمارا با انواع دیگر حفاظ و مدل های جدیدتر که با نام این نوع فنس اشتباه گرفته می شود اشنا خواهیم کرد و شما می توانید برای امنیت محوطه خود از آن بهره بگیرید

2-1.حفاظ لیلیوم

تفاوت کلیه حفاظ ها در شکل ظاهری و نوع متریال مورد استفاده برای ساخت آن می باشد ازآنجایی که بعد این نوع نرده لیلیوم نیز مورد توجه می باشد تصمیم گرفتیم با راهنمایی کامل شما را با تفاوت ها ی این نوع سازه ها آشنا نماییم .حفاظ شاخ گوزنی نسبت به لیلیوم برای کسی که می خواهد از طریق دیوار به محوطه وارد گردد خطرناکتر می باشد

حفاظ لیلیوم

لیلیوم نسبت به شاخ گوزنی زیبایی بیشتری دارد و هم در حجم و وزن و تراکم نیز بیشتر می باشد و از این رو قیمت این نوع نرده نسبت به نوع اول نیز بیشتر می باشد .

اگر به دنبال زیبایی بیشتر هستید حفاظ لیلیوم را انتخاب نمایید البته اگر محدودیت هزینه ندارید شما در این نوع محصول باید 30 درصد بیشتر هزینه نمایید .

تفاوت حفاظ شاخ گوزنی یا نخل مرداب

حفاظ نخل مرداب نیز رقیب سر سخت تمام نرده و حفاظ های دیوار می باشد ساختاری الهام گرفته از نخل های جنوب و همراه با رنگ مشکی می تواند هم کار آمد و هم زیبا باشد البته باید بیان کنیم تنها ضعف این نوع نرده ها تراکم پایین آن می باشد که این نوع ضعف نیز در صورت ساخت اندازه استاندارد و ایجاد زیگزال تراکمی قابل جبران می باشد .

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی دیوار در بازار تهران و کرج بسته به ارتفاع، تراکم ، کیفیت رنگ و … می باشد. در اکثر شهرستان ها در حال حاضر به دلیل نبود تولید کننده با توجه به فاصله از استان تهران تعیین می شود و هرچه از تهران دورتر شویم به علت افزایش هزینه حمل و نقل قیمت تمام شده حفاظ بیشتر می شود.

حفاظ‌ های تولیدی توسط سامان حفاظ در مدل‌های مختلفی تولید و روانه بازار شده است. این حفاظ‌ها در هنگام ساخت در کارخانه با ارتفاع استاندارد ۵۰ تا ۱۵۰ سانتی‌متر در بازار یافت می‌شوند و بر روی دیوارهای دور حیاط ساختمان نصب و توسط میلگرد یا صفحه پلیت به دیوار متصل می‌شوند. البته با توجه به خواسته و تقاضای مشتری قابل تغییر است.

محاسبه قیمت

محاسبه قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی بر اساس مشخصات و ابعاد آن میباشد. شما میتوانید با تماس با کارشناسان سامان حفاظ قیمت به روز و دقیق را استعلام کنید.

تراکم حفاظ شاخ گوزنیارتفاع حفاظ شاخ گوزنیقیمت حفاظ شاخ گوزنی
قیمت حفاظ شاخ گوزنی تراکم ۸ ردیف ارتفاع ۸۰ سانتی مترتماس بگیرید
تراکم ۸ ردیفارتفاع ۱۰۰ سانتی مترتماس بگیرید
تراکم ۸ ردیف ارتفاع ۱۲۰ سانتی مترتماس بگیرید
تراکم ۱۰ ردیفارتفاع ۸۰ سانتی مترتماس بگیرید
تراکم ۱۰ ردیف ارتفاع ۱۰۰ سانتی مترتماس بگیرید
تراکم ۱۰ ردیف ارتفاع ۱۲۰ سانتی مترتماس بگیرید
تراکم ۱۲ ردیفارتفاع ۸۰ سانتی مترتماس بگیرید
تراکم ۱۲ ردیف ارتفاع ۱۰۰ سانتی مترتماس بگیرید
تراکم ۱۲ ردیف ارتفاع ۱۲۰ سانتی مترتماس بگیرید
تراکم ۱۵ ردیف ارتفاع ۸۰ سانتی مترتماس بگیرید
تراکم ۱۵ ردیف ارتفاع ۱۰۰ سانتی مترتماس بگیرید
تراکم ۱۵ ردیفنارتفاع ۱۲۰ سانتی مترتماس بگیرید
بروز رسانی قیمت 1402/04/06

اولین گام در پیشگیری از دزدی خانه این است که فرصت‌ها را از بین ببرید. یکی از کارها برای از بین بردن فرصت‌ها در نظر گرفتن حفاظ شاخ گوزنی ساختمان می‌باشد. حفاظ‌هایی نظیر این محصول مانعی برای ورود افراد به داخل ساختمان شده و به ‌نوعی امنیت را برای ساختمان به ارمغان می‌آورند.

این حفاظ بر روی دیوار نصب ‌شده و با طراحی درهم ‌تنیده و سرنیزه‌های تیزی که دارد احتمال ورود سارقین به داخل ساختمان را تقریباً به صفر می‌رساند.قیمت حفاظ شاخ گوزنی در مدل‌های مختلفی تولید شده است و این امکان را برای صاحبان خانه فراهم می‌کند تا در کنار حفظ زیبایی، امنیت ساختمان را نیز حفظ کنند.

در مجموع برای جلوگیری از ورود افراد غیرمجاز به داخل خانه باید اقدامات پیشگیرانه را هم در داخل و هم در خارج ساختمان در نظر بگیرید.

عوامل مؤثر در قیمت حفاظ شاخ گوزنی:

شما هم ممکن است با مراجعه به سایت ها و بازار متوجه قیمت های ناهمگون با دایره نوسان بالا شده اید ولی دلیل این امر را نمیدانید پس بهتر است عوامل مهم و تاثیرگذار در قیمت حفاظ شاخ گوزنی را بدانید :

جنس و کیفیت مواد اولیه

مهمترین عامل که قیمت حفاظ شاخ گوزنی از آن تاثیر میگیرد مواد اولیه آن می باشد که در ساخت آن مورد استفاده قرار میگیرد متریال های گوناگونی با درجه بندی استاندارد های گوناگونی در ساخت و تولید نرده دیوار مورد استفاده قرار میگیرد ،از این رو هرچه کیفیت این متریال و مواذئ اولیه بالاتر باشد هزینه تمام شده برای تولید کننده نیز بیشتر می شود و قیمت عرضه محصول نیز افزایش می یابد .

اندازه ، ابعاد و تراکم

اندازه و ابعاد نرده شاخ گوزنی نیز در قیمت این محصول نیز در قیمت تمام شده نقش دارد گاهی نیاز می باشد که این نرده ها با استفاده از الگوی اختصصای و سفارشی تولید گردد و این امر نیز نیازمند تغیر مراحل خط تولید می باشد و یا بر اساس اندازه و ابعاد و یا تراکم متریال بیشستری استفاده میگردد و یا ممکن است مواد اولیه کمتری استفاده گردد البته لازم به ذکر است هر چه میزان حجم سفارش بالاتر باشد قیمت هر متر و یا کیلوگرم آن کاهش پیدا می کند .

پایه و نوع نصب

ما علاوه بر هزینه برای خرید محصول هزینه دیگری داریم که برای اجرا و نصب باید صرف کرد نوع پایه و اتصال پذیری محصول و همچنین اجرت تکنسین که می توانید خودتان یک تکنسین مجرب را پیدا و یا اجرا را به مجموعه سامان حفاظ نیز واگذار نمایید .

-برند و شرکت سازنده حفاظ شاخ گوزنی

برند ها مجموعه ها و شرکت های مختلفی در تولید حفاظ دیوار نقش دارند و در این ضمینه فعالیت دارند که روش های قیمت گذاری مختص به خود را دارند و هرچه برند معتبر تر باشد کیفیت محصولات را در اولویت خود قرار می دهد و از این رو قیمت گذاری را بر اساس کیفیت محصولات ارائه می نماید .

اما اگر شما هم به دنبال یک تولید کننده معتبر با ضمانت کیفیت و قیمت محصولات هستید می توانید از مجموعه ما یعنی سامان حفاظ محصولات مورد نیاز خود را خریداری نمایید .

3-راهنمای خرید حفاظ شاخ گوزنی

قروشگاه های اینترنتی و سفارش آنلاین محصولات می تواند در هزینه و زمان بسیار بهینه باشد .شما مکیتوانید برای خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی در سایت سامان نرده اقدام نمایید و یا برای سهولت بیشتر می توانید سفارشات خود را به صورت تلفنی در واحد فروش ثبت نمایید و پس از آماده شدن سفارش شما درب پروژه تحویل بگیرید .

برای خرید اینترنتی کافیست به قسمت فروشگاه و یا در آخر این صفحه اقدام به ثبت سفارش نمایید و همچنین برای استعلامک قیمت حفاظ با ما به صورت تلفنی تماس بگیرید . لازم به ذکر است به دلیل نوسانات بسیار بالا در قیمت بهترین روش ثبت تلفنی برای خرید می باشد . بدون محدودیت زمانی ومکانی سامان حفاظ که تنها تو.لید کننده نرده شاخ گوزنی با استاندارد های بین المللی و خوردگی فلزات می باشد همواره به صورت 24 ساعته آماده ثبت و ارسال محصولات به سرتاسر کور ایران می باشد .

3.1-تحقیقات و مشاوره

بهترین راهکار اولیه برای خرید تحقیق و دریافت مشاوره از تکنسین های مجرب و شرکت ها و فروشندگان برتر این محصولات می باشد بهتر است قبل از خرید بسته به نوع کابری فضا و ارتفاع دیوار از یک مشاور راهنمایی کامل را دریافت نمایید تا بتوانید تراکم و ارتفاع استاندارد بسته به نیاز خود را خریداری نمایید .

3.2-بررسی نمونه‌ها و نمایشگاه‌ها

میتوانید نمونه محصولات را از سایت ها و فروشگاه های اینترنتی و شرکت تولید کننده بازدید کنید و ساختار بافت و کیفیت تولید را کاملا بررسی نمایید و پس از انتخاب بهترین محصول را انتخاب نمایید و بسته به نیاز و همگونی محیط خود سفارش را ثبت نمایید .

3.3-انتخاب طرح و رنگ

همانطور که در تصاویر نیز و یا در فروشگاه ما نیز مشاهده کرده اید محصولات دارای طرح و رنگ های مطنوعی هستند که میتوانید با توجه به ساختار و نوع رنگ و بافت دیوار بهترین انتخاب را داشته باشید .

عکس حفاظ شاخ گوزنی دیوار

بهترین راهکار برای خرید :مشاهده نمونه محصولات تولید شده و نصب شده می باشد شما می تواند در این قسمت از محصولات را با عنوان عکس حفاظ شاخ گوزنی مشاهده نمایید .

در انتخاب محصول می توانید بر اساس عکس بسته به سلیقه خود رنگ محصول را سفارشی سازی نمایید . تصاویر یک از راهکار هایی می باشد که شما می توانید دقت و کیفیت محصولات تولید شده توسط سامان نرده را مشاهده نمایید .

حفاظ شاخ گوزنی

آموزش ساخت حفاظ شاخ گوزنی

شاید برای شما هم سوال باشد که به چه دلیلی به این نوع نرده شاخ گوزنی گفته می شود .واقعیت این امر شباهت بسیار زیاد این نوع حفاظ دیوار به شاخ های گوزن می باشد .از این رو در ایران به این نرده دیوار این نام اطلاق شده است.

خرید این نرده ها برای حفاظت و ایمن کردن دیوار های محوطه می تواند یک راهکار عالی و همچنین مطمعن برای جلوگیری از نفوذ غیر مجاز از بالای دیوار و درب باشد .

مجموعه سامان حفاظ یک تولیدی حفاظ شاخ گوزنی در تهران می باشد که دارای نمایندگی های فعال در سرتاسر ایران می باشد .همچنین در شرک و مجموعه ما با تکیه بر دانش و تجربه و استفاده از برترین متریال ها و بهترین پوشش در کنار مجرب ترین تکنسین ها توانسته ایم برترین تولیدی نرده در ایران باشیم .

شما در سرتاسر کشور ایران می توانید با تماس با واحد فروش سامان محصولات خود را به صورت حضوری ،اینترنتی و تلفنی ثبت نمایید و محصول برای شما در آدرس دلخواه شما ارسال می گردد .

ما در مجموعه خود در پاسداشت اعتماد شما به تیم ما پیش قدم می شویم و کلیه محصولات را با ضمانت کیفیت و قیمت برای شما ارسال می کنیم و در صورت نارضایتی به هر دلیل این مجموعه آماده مرجوع و یا تعویض محصولات می باشد .

روش‌های نصب حفاظ شاخ گوزنی دیوار

نصب حفاظ شاخ گوزنی دیوار به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. برخی از روش‌های رایج شامل موارد زیر می‌باشد:

  1. نصب به صورت عمودی: در این روش، شاخه‌های گوزنی بصورت عمودی بر روی دیوار قرار می‌گیرند و به وسیله پیچ و مهره به دیوار اتصال داده می‌شوند.
  2. نصب به صورت افقی: در این روش، شاخه‌های گوزنی بصورت افقی بر روی دیوار قرار می‌گیرند و به وسیله پیچ و مهره به دیوار اتصال داده می‌شوند.

مواد ساخت حفاظ شاخ گوزنی دیوار

حفاظ شاخ گوزنی دیوار می‌تواند از مواد مختلفی تهیه شود. مواد رایج شامل موارد زیر می‌باشد:

  • فلزات مقاوم: از جمله فلزات مقاوم می‌توان به فولاد و آلومینیوم اشاره کرد.
  • پلاستیک مقاوم: برخی از حفاظ‌های شاخ گوزنی از پلاستیک مقاوم ساخته می‌شوند.

نگهداری و تعمیر حفاظ شاخ گوزنی دیوار

حفاظ شاخ گوزنی دیوار نیازی به نگهداری و تعمیر خاصی ندارد. با این حال، برخی از نکاتی که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از:

  • بررسی منظم: باید به صورت دوره‌ای حفاظت را بررسی کرده و در صورت لزوم تعمیرات مورد نیاز را انجام داد.
  • پاکسازی: برخی از حفاظ‌ها ممکن است به مرور زمان آلوده شوند، بنابراین پاکسازی منظم آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

نکات انتخاب قیمت حفاظ شاخ گوزنی دیوار

در هنگام انتخاب ، برخی از نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • مقاومت در برابر عوامل آب و هوایی: حفاظ باید مقاومت مناسبی در برابر عوامل آب و هوایی نظیر باران، باد و نور خورشید داشته باشد.
  • ظاهر ظاهری: حفاظ باید با ظاهر کلی محیط سازگاری داشته باشد و زیبایی محیط را حفظ کند.
  • کیفیت ساخت: حفاظ باید از مواد با کیفیت ساخته شده باشد تا عمر مفید طولانی‌تری داشته باشد.

تفاوت دست دوم و نو در چیست؟

حفاظ شاخ گوزنی دست دوم معمولا در زمان تخریب ساختمان از بدنه دیوار جدا شده و به صورت وزن با قیمت روز و 10 درصد سود فلز به فروش می رسد که مزایا و معایبی نیز دارا می باشد :مهمترین مزایای آن صرفه جویی در هزینه ها می باشد که نسبت تفاوت قیمت با حفاظ شاخ گوزنی نو با دست دوم18 درصد اهتلاف قیمت می باشد .ولی در کنار این امر خوب است بدانید :

حفاظ شاخ گوزنی با استفاده از برشکاری و یا ضربه از دیوار جیدا شده است و به دلیل مدت زمان استفاده اگر با پوشش مناسب محافظت نشده باشد دچار آسیبل و همچنین به دلیل ضربه و برش زیبایی محصولات نو و همچنین استحکام آن را دارا نمی باشد .

بهترین روش نصب حفاظ شاخ گوزنی را بدانید :

یک نرده حفاظ کاملا ایمن محسوب می‌شود، اما نصب اصولی در امنیت خانه شما حائز اهمیت است. نرده شاخ گوزنی به گونه‌ای تولید شده است که به ‌منظور اجرای آن نیازی به خراب کردن نمای ساختمان و دیوار‌ها نیست.

این مدل از حفاظ‌ها قبل و بعد از اسکان در ساختمان نیز قابل اجرا هستند. سهولت در اجرای نرده شاخ گوزنی سبب شده تا این محصول مورد توجه افراد بی‌شماری قرار گیرد. بعد از نصب حفاظ شاخ گوزنی، مالکین بابت عدم ورود سارقان به داخل ساختمان اطمینان خاطر خواهند یافت.

حفاظ شاخ گوزنی در تهران

قیمت حفاظ نخل مرداب نسبت به حفاظ شاخ گوزنی در حدود 10 درصد بالاتر می باشد و دومین نرده دیواری محوطه در ایران می باشد .

برای این که این آرامش خاطر حفظ شود در زمان اتمام نصب حفاظ شاخ گوزنی نیاز است که یک کارشناسی انجام گردد تا هیچ جای نگرانی دیگری باقی نماند.

آموزش نصب خدماتی نیست که بتوان به وسیله ویدیو و یا عکس و مقاله آن را کسب نمود بهتر است نصب نرده شاخ گوزنی را به یک تکنسین مجرب واگذار نمایید تا بتوانید از ایمنی و زیبایی این محصول بهره مندذ شوید .

برای اجرای این سازه تکنسین باید دارای تجربه کاری و دانش کار را دارا باشد از این رو می توانید پس از خرید محصول آن را به نمایندگان شرکت ما واگذار نمایید تا به صورت استاندارد و همگون با محیط و کارایی مورد نیاز نصب و اجرا گردد .

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چرا ما در جدول بالا از اعلام نرخ ثابتی برای قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی پرهیز کردیم. در واقع باید بگوییم که قیمت نهایی تولید حفاظ وابستگی زیادی به مواد اولیه آن که به طور مشخص فلز است، دارد. یعنی هر چه قیمت فلز مورد استفاده بالاتر برود هزینه نهایی ساخت حفاظ نیز تغییر می کند.

متاسفانه در سال های اخیر قیمت فلزات مختلف نوسانات بسیار زیادی داشته است و همین موضوع باعث شده تا این محصولات قیمت ثابتی نداشته باشند. به همین دلیل ما نیز نمی توانیم قیمت ثابتی را در اینجا ذکر کنیم.

بنابراین بهترین راه این است که شما عزیزان با کارشناسان ما در سامان حفاظ تماس بگیرید و ضمن اطلاع از قیمت هر متر به روز برای یک خرید مطمئن مشورت های لازم را دریافت کنید.

حسن درخشی

نتیجه‌گیری

حفاظ شاخ گوزنی دیوار یک راهکار موثر برای حفاظت از محیط‌ها در برابر نفوذ افراد و حیوانات است. این نوع حفاظت دارای مزایا و معایب خاص خود است و بر اساس نیازهای شما می‌توانید از آن استفاده کنید. در نهایت، توصیه می‌شود قبل از خرید و نصب نرده و فنس دیوار، با توجه به شرایط و نیازهای خود، گزینه‌های مختلف را مورد بررسی قرار داده و تصمیم به خرید بهترین گزینه را بگیرید.

نکات مهم خرید حفاظ شاخ گوزنی

عوامل زیادی قیمت حصارهای شاخ گوزنی را نوسان می‌دهند، از جمله ارتفاع حفاظ دیوار، تراکم شاخه‌های نرده، جنس رنگ مورد استفاده شده، نوع جوش و بستر کار.

هزینه برپایی و مدت زمان تحویل با توجه به حجم پروژه متفاوت می‌باشد، حال اگر محل نصب از شرایط مناسبی برخوردار نباشد و نصب با مشقت همراه باشد، به این مبلغ افزوده خواهد شد.

همچنین در صورتی که متراژ افزایش یابد، از مبلغ کاسته خواهد شد. زمان تحویل سفارش‌ها معمولا در مدت زمان ۳ تا ۷ روز کاری زمان نیاز خواهد داشت.

ضرورت استفاده از حفاظ روی دیوار از جمله بر کسی پوشیده نیست. اما در برخی مواقع به دلیل قیمت بالای حفاظ شاخ گوزنی (مخصوصا برای متراژهای بالا) مشتری ترجیح می دهد حفاظ دست دوم بخرد.

برای پاسخ به این سوال باید مزایا و معایب این کار را در کنار هم بررسی کرد.

در واقع تنها مزیت خرید و تهیه حفاظ دست دوم کاهش چشمگیر قیمت مخصوصا برای محیط هایی که به متراژ بالایی از انواع حفاظ نیاز دارند، می باشد.

  1. اگر قصد خرید حفاظ دست دوم را دارید باید بدانید که در نوع طرح و میزان تراکم امکان انتخاب را نخواهید داشت و فقط از موردهای موجود باید یکی را انتخاب کنید.
  2. قطعا حفاظ شاخ گوزنی دست دوم دچار رنگ پریدگی و کثیفی خواهد بود که نیاز به شستشوی حرفه ای و رنگ آمیزی مجدد خواهد داشت که البته این کار به زمان و هزینه نیاز دارد.
  3. برخی بخش های حفاظ دست دوم ممکن است دچار پوسیدگی یا خرابی باشد که این کار نصب را سخت می کند و ممکن است امنیت ساختمان را تهدید کند.
  4. نصب این حفاظ ها نیز مانند حفاظ های دست دوم نیاز به هزینه و بهره مندی از نصابی حرفه ای دارد.
  • ایمن ترین حفاظ کدام است؟

تمامی حفاظ های تولید شده دارای ایمنی قابل قبولی هستند اما باید این نکته را نیز در نظر گرفت که در درجه اول از متریال درجه یک برای تولید آنها استفاده کرد و در درجه بعدی نصب آنها به درستی انجام شود و در هر محیط از حفاظ مناسب آن محیط استفاده شود.

  • حداقل هزینه لازم برای نصب حفاظ دیوار چه میزان است؟

عوامل مختلفی برای تعیین قیمت نهایی حفاظ ها نقش دارند از جمله متریال مورد استفاده، نوع طرح و متراژ مد نظر. برای اطلاع از قیمت ها و دریافت مشاوره های لازم با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • بهترین راه حل برای خرید استاندارد‌ترین حفاظ دیواری شاخ گوزنی چیست؟

برای خرید استاندارد‌ترین لازم است به نکات و مشخصه‌های متعددی توجه کنید و از هیچ نکته‌ای غافل نشوید، به همین دلیل ممکن است خیلی‌ها با بی‌توجهی اقدام به خرید کرده و تجربه نامطلوبی در این راستا کسب کنند‌ پس به هنگام حفاظ دیواری حتما به جنس نرده‌ها، رنگ مورد استفاده و تراکم میله‌ها توجه لازم را داشته باشید.

  • مهم‌ترین مواد اولیه مورد نیاز برای تولید چه چیزی‌هایی می‌باشد؟

به منظور تولید حفاظ شاخ گوزنی به مواد اولیه متعددی نیاز خواهد بود. از جمله مهم‌ترین مواد اولیه میلگرد شماره ۱۰ می‌باشد. استفاده از این نوع از میلگرد سبب شده تا شاخ گوزنی دارای استحکام و مقاومت بسیار بالاتری باشد تا به راحتی شکسته نشوند.

  • چگونه طول عمر حفاظ‌های دیواری را افزایش دهیم؟

برای افزایش ماندگاری و جلوگیری از زنگ‌زدگی نرده‌های فلزی، باید آن‌ها را با رنگ های الکترواستاتیک رنگ‌آمیزی کنید. از بهترین روش‌های رنگ‌آمیزی نرده‌ها می‌توان به استفاده از پیستوله و الکترواستاتیک اشاره نمود. یکی از روش‌های مرسوم دستی برای رنگ‌آمیزی حفاظ‌ها و نرده‌ها، غرق کردن آن‌ها در وان رنگ می‌باشد. در هنگام رنگ‌آمیزی باید به پوشش رنگ در قسمت‌های جوش خورده و اتصال داده شده دقت نمایید.

حفاظ شاخ گوزنی ارزان قیمت از کجا بخریم :

حفاظ شاخ گوزنی ارزان قیمت مورد توجه د همهگان در این شرایط بازار مبدل شده است ولی بهتر است مراقب افراد سود جو باشید تا هزینه ای که برای خرید ارزان حفاظ شاخ گوزنی می پردازید را دور نریخته باشید .

دلیل این امر وجود سود جویان و هعرضه و تولید محصولاتی بدون کیفیت و از متریال خشکه استفاده کردن در تولید محصول می باشد .

1. آیا حفاظ شاخ گوزنی دیوار مقاوم در برابر ورود افراد و همچنین حیوانات وحشی است؟

بعله این سازه های فلزی می توانند راه های نفوظ و دسترسی افراد و حیوانتات را به صورت کامل مسدود نماید البته اگر به صورت اسناندارد و توسط تکنسین مجرب نصب گردد تا بتوان به صورت کاملا ایمن محیط را از نفوذ بر حذر داشت .

2. آیا نصب حفاظ شاخ گوزنی دیوار دشوار است؟

حفاظ شاخ گوزنی یکی از مدل‌های محافظ‌تی ساختمانی است که نصب و اجرای آن باید توسط تیم حرفه‌ای انجام گیرد. به یا داشته باشید که حفاظ‌های دیواری بر روی تمامی دیوارهای ساختمان‌ها قابل اجرا است تنها موردی که باید به ان توجه کرد نصب این حفاظ‌های دیواری بر روی برخی دیوارها آسان و برای برخی دیگر دشوار هست و این مورد موجب تغییر قیمت در دستمزد باشد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *